Dra till Göteborg?

Har fått för mig att åka utomlands långt åt helvete och jobba.. Har verkligen ingen lust med alla människor här i Norrätlje. E så trött på dom. Den ena är värre än den andra.. Är verkligen nedstämd och tjurskallig på alla fast jag inte ens är nära lingonveckan ännu på ett bra tag :P Då kan det inte vara hormonerna som spökar utan att jag verkligen känner så. Vill bara skita i alla ärligt talat och inte ens höra av mig... Att bara dra nånstans. Behöver väl inte vara just utomlands. Typ bara dra till Göteborg eller vart fan som helst..Då tusan är man inte ledig heller så kan ju inte bara åka. Ångrar mig som sjutton att jag aldrig åkte på den där grejen utomlands som jag blev erbjuden...Det hade vart nice.. Ikväll ska jag supa ordentligt!! Nånting som ska bli skoj ;D Nettan hakar på såklart ;) Försov mig imorse typiskt nog när jag kände att jag skärpt till mig..Imorn ska jag försöka sola om det finns någon sån vill säga ;) näää nu ni. Det blir Beck på tv en stund sen måste jag städa i Helans kåk, för nån har slängt alla grejer ja skulle sortera i en stor hög med alla andra av mina andra saker..heeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0