Ett nytt husdjur

Detta måste ja bara berätta. Morsan har hittat någon slags fågel unge ute som hon har tagit hem. Hon har hört efter med nåt slags djursjukhus om dom kunde ta´n va men om den inte är skadad kan dom inte ta emot den. Och morsan bara plockar på sig :P För kul detta! En fågelunge som knatar runt hemma hos morsan liksom. Vem vet vad den där har!? Haha jag och Helen googlade nyss på vad det kan vara för en filur. Vi kom i unifund med att den var så stor och att den antagligen var mycket i vatten också måste det vara en Gråtrut! haha ni vet en sån här jättestor jäkel som låter förjävligt och har en vingbredd på typ 1,5 meter om inte mer ;D Alltså detta är typiskt min morsa att ta hand om alla djur ;) Det är väl en god sak det med. Men en sak är säker att när den där börjar bli större om ett par veckor får hon släppa ut fanskapet eller nåt för jag tänker inte ha en stor fågel pickandes i min skalle när ja duschar i badrummet. Kommer va fullt med skit i hela badrummet. Stackars städ teamet som har skrubbat golvet helt förgäves av dessa papegojor och dylikt hon innan hade i badrummet ;)





Är dom lika? Är helt inställd på att det är en Trut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0