Moln

Vaknade nyss. Har grubblat på vad jag ska göra nästa vecka. Fejan blir det garanterat. Men sen undrar jag om jag ska ta en tripp till ett äventyr ;) Skulle ju sola idag som det var planerat. Hade tänkt ända sen helgen som var att jag måste sola för den färg jag fått tappar jag ju nu när det bara är molningt :( Helan och jag ska ner till stan och svänga förbi JC. Dom har ju gått i konkurs så alla kläder är jättebilliga nu! Sen vil jag sävnga förbi Skoman och se om dom har nå schyst  där. Men har ju redan köpt fyra stycken skor häromdan ;) Men hoppas jag kommer tillbaka till Arininge så jag kan lämna tillbaka två igen :P Ja menar vad ska ja med så mycket skor till? Jaja, jag jobbar idag 16-22. Ska sätta igång med allt jag måste göra nu så jag hinner. Heyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0