Morsan är min idol

Imorse när jag skulle sätta igång telefonen som vart utan batterier så råkade den haka upp sig och jag som inte har något tålamod tryckte på Ok knappen flera ggr så pin koden spärrades. Vart tvungen att ringa upp morsan från Jerrys telefon såklart och fråga om hon kunde ta fram Puk koden till luren. Hon ba: Aa ja ringer dig sen då.. Ja sa "NEEJ du kan ju inte ringa till min telefon om den inte fungerar fattar du väl?Ring Jerrys!" haha sen när allt ordnat sig så hade jag 7 nya röstmeddelanden och ett utav dom var morsan som sa jaa jag har hittat PUK koden :P haha vad ja skratta! Vad ska jag ha för nytta av den då jag inte hade telefonen på och hade tom sagt att hon skulle ringa Jerry och inte till min lur för den inte fungerade, den var ju för sjutton spärrad ;) Asså min morsa är min idol ärligt ;)
 
Blir tokig på att inte ha någon kamera :/ Den är ju spårlöst borta. Hade den senast hos Helen, iallafall vad Issa sa, hon hade sett den...Eh ja den har fått fötter eller nåt.. Ska man fixa en telefon med schyst kamera i eller köpa både och?! Det dunkar Erik Hassle på min dator nu :D Eller ja, jag vet inte om det blir sånt drag i min lilla laptop ;) Angelica och Nathalie ringde nyss och frågade när ja kommer imorn till Fejan. Får se om det blir fint väder annars skiter jag it. Men tydligen ska det ju vara det. Hoppas på sol då folket!! Måste åka till Flygis nu och handla lite till kvällen, sen måste ja sticka till andra städningen om det ska bli någon solning imorn ;) Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0