Slöseridag

Haha även fast jag går runt och grubbblar över allt så har jag haft en bra dag. Tack vare Helen och Jeanette. Vi var i Arninge hela eftermiddagen och Täby. Shoppade loss! Har köpt ett par riktigt bra kap alltså. Köpte ett par högtalare till min dator och Mp3 sen massa kläder och skor i mängder. Frågan är ju om jag kommer använda alla. Tänkte nästan gå tillbaks med två par eftersom jag köpt fyra :P Hittade ett par mycket snyggare svarta klackar i Täby som jag bara var tuvngen att köpa! Så nu är jag lite happy for the moment igen ;) Ibland måste man ju slösa stålar för att  Måste försöka skaffa mig en mobil också eftersom min är old fashion nu... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0