Beck

Vaken, vaken, vaken! Har jobbat hela veckan, e så trött nu att jag inte kan somna ens. Sitter här i min ensamhet i Helens lägenhet i Grind :/ Hon är ute på Rådmansö så jag åkte ut dit efter jobbet idag. Vi var ute på en promenad med alla hundarna och så kom Angelica och Nathalie över en stund. Vi kollade på film och drack te. Helen hade såklart hällt upp mitt te i en stor kanna som jag fick dricka ur.. Hon är lustig hon ;D Nu kollar jag på Beck. För grymma dom där filmerna alltså fast dom är svenska.. Ska nog ut i helgen som kommer. Om Kim, Anett eller nån annan ville haka på så blir det av. Annars tar ja det nog lugnt och drar in till stan eller så. Ska på Gröna Lund på måndag!! Ska bli kul förutom att jag på senaste åren blivit som en pensionär, blir yr i skallen efter en karusell och alldeles stel i benen när jag ska upp och hoppa i lustiga huset ;) Får se hur det går då! Ingen annan som ska dit på måndag? Ska ta och sova lite nu så jag orkar upp sista dagen imorn innan helgen kommer då jag är ledig! Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0