Vrickad helg!

Ni kan inte gissa vad jag gör nu.. Sitter hemma hos morsan och käkar fisk! Faktiskt skitgott. Vart sugen påt så morsan stod och stekte lax till mig :D Så snällt av henne. Jag sprang runt och städade och sprang ner med tvätt och allt. Vem får inte inspiration att börja städa om morsan ;) haha så till slut sprang vi båda runt och plocka i kåken.. Knatade till torget för att lura morsan på att köpa lite käk då jag såg Bengt. Ja tror inte att han såg mig men jag sa åt morsan att gå och hälsa, men de vågade hon inte tydligen.. Var så full i fredags så jag inte kommer ihåg nånting knappt. Var hos Fredrik i fredags, hela högen var där, Joel, Kim, Nettan, Bulan, Johan, Ida.. Har ja glömt nån?! :O

Somnade en snabbis på gräset eller om det var en liten bänk utanför nån jäkel i Vigelsjö efter vi var på trädgårn och teatern :P haha inte råga på det hette han Olle som jag knata runt med, skönt namn! Sen ramlade vi båda på vägen hem och det var inte speciellt skönt på asfaltenI Lördags var jag så bakis så jag somnade på golvet hos Helen mitt på ljusa dan. Nettan kom över och vi glodde in en film. Sen begav jag mig till stan.. Skulle hämta upp Billy.. Men jag undrade hur många varv jag snurrade runt i Sundbyberg innan jag hittade honom. :P haha stackars Billy :P Så hade Jocke precis vaknat när vi kom  fram till Billy ;) Du e ju för skön du Jocke.. lite knasig är du också som sover så konstiga tider ;)

Idag har jag vart med Issa i Täby en sväng, men sen vart det panik för hon skulle iväg. Hittade ett par fynd på rean. Det jag skulle köpa var ett par mjukisbyxor och en piercing till näsan eftersom jag lyckades tappa bort den efter helgen. Men hittade inga byxor :( Nej nu ska jag ta och åka till Norrtälje igen.. Yalla baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0