Kurat ihop mig.

Nu har jag blivit sjuk. Kände redan när jag jobbade att det var på gång, Å andra sidan för ett par dagar sen, men de slog till ordentligt idag. När jag slutade och var på väg hem så blev jag dunderförkyld på bara en halvtimme! Helt troligt, bra till midsommar också ;) Ligger hemma nu oh tittar på Ice Age och snyter mig hela tiden. Längtar tills Ice Age 3 kommer på bio, det är väl nu i Juli. Den måste jag bara se!
Var i Täby idag med Angelica och Nathalie, köpte ett par schysta grejer, ett par leggings, ett par skor och en tröja! Sen var vi och åt på Kungshallen och jag gick till City Akuten. Jag sa att jag aldrig  får något svar på vad för nåt som pågår i min kropp, blir ju sjuk jämt! Men det verkade vara vanligt virus som alltid och det går ju inte att göra nåt åt
Haha måste berätta något annat kul. Helen har bytt nr och så klart skrev hon ett meddelande att jag kunde ta bort hennes gamla och spara det nya. Det skickade hon från hennes nya nr. SÅklart skrev hon ej vem det var ifrån så hur skulle jag veta att det var hon?:P haha klantskalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0