Längtar..

Känner mig nästan dum som inte skrivit någonting på länge. Hinner faktiskt inte riktigt! Haha, dålig ursäkt jag vet, men det blir helt enkelt inte av varje dag så ni får stå ut och bli överraskade någon dag då det ploppat upp ett inlägg på bloggen ;) Jag har vart  med Helen idag för en gångs skull. Vi tog en  tripp till Ikea i Barkaby, Hittade massa roliga saker där som jag skulle inreda mitt rum med här hos morsan, tycker blått är så tråkigt så jag vill ha lite rött och rosa istället ;D Var hos doktorn idag med, mina järnvärden hade gått upp så skönt att höra även om jag fortfarande e seg rätt ofta.  Frågade om jag hade vaxproppar i öronen eftersom jag hör så dåligt, lät som en gammal tant haha:D Men det hade jag inte, det kunde bero på att jag jämt  är förkyld eller vad doktorn nu sa...Har jobbat typ varje dag sen jag vet inte ens när.. Så har knappt koll på något alls.. Ska jobba hela veckan fram tills lördag då det blir kryssning för mig och Helan del! :D Ska bli så kul! Nej nu har jag inte tid med detta längre ;) Får se om det blir något skrivande imorn för jag slutar sent! Adios amigos ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0