Music for life

Känner ni också att det är så förbannat skönt att bara sitta och lyssna på musik? Speciellt när man kör bil. Bara att dundra på och sjunga med eftersom ingen mer än du ändå hör :D Körde bil igår kväll och såg den där dimman ute på ängarna och drog i med hög musik.. så härlig känsla, riktigt vackert... Eller så ska de vara en stor äng då solen skiner över och man ser hur gräset bara blåser, de är riktig sommar det  ;) Man lever sig in liksom och tänker på massa saker för att allt känns så bra. Hade det vart regn hade man antagligen bar suttit framför ratten och tjurat..Vill göra en skiva med massa bra låtar men kommer aldrig ihåg någon bra. Någon som har nåt förslag? Jag kommer alltid på en bra låt och tror mig sedan själv komma ihåg vad den hette.. Men så glömmer jag bort lika fort igen :P Ska jobba idag igen och nu måste jag ta och få i mig nåt käk. Gjorde till och med matlåda igår tills idag, visst är ja duktig?


Kommentarer
Postat av: Danielle

Tudiluuu... DU är bra :D

2009-06-03 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0