Rådmansö

Har sovit hela dagen, var så trött. Jag och Nathalie skyndade oss till Rådmansö för att pressa de sista timmarna men vi fick ingen färg :P Är här just nu. Vi ska åka till Fejan imorn! Ska bli skitkul. Kan vi pressa ordentligt och bli bruna :D Ska på kryssning på onsdag också med Ida! Hade helt glömt bort det, de va därför vi skulle vänta på Helen då hon är ledig på onsdag. Men vi åker imorn istället tidigt. Ska åka passbåten, kostar väl en ordentlig penning men lika bra så man får något gjort under veckan. VI har hyrt film ikväll. Så nu sitter vi framför tv:n och käkar popcorn och dricker cola ;) Angelica skulle ut och övningsköra nu så Nathalie satte på en skit film, därför jag skriver på bloggen istället. Har spanat in en telefon som jag vill ha, men beroende på om jag ska utomlands vecka 29 så vet jag inte om jag har råd. FInns ju begagnade grejer men då vet man ju aldrig om det är nåt fel på det. Bättre att köpa nyt direkt! Vi var i Täby en sväng och i Arninge också idag innan vi kom ut till landet jag och Nathalie. Hittade en jättesnygg rosa kort jacka men har tappat bort min kamera under helgens äventyr så kan inte ta några bilder :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0