Städat bilen

Har jobbat hela dagen. Kändes faktiskt skönt att ta bilen när ja ändå hade två jobb att åka till. Har vart duktig och tvättat av bilens rutor, sen insidan på bilen har ja städat, dammsugit och torkat av :D Nu ska ja bara tvätta bilen också, får göra det imorn. Torkade fälgarna med fönsterputs, inte har man råd att köpa en smörja till varje bildel heller :P Gick lika bra det! Vart alldeles skitig om händerna så jag såg ut som en karl som höll på att mecka ;D

Det var en spännande filur som ringde och jag vill så gärna berätta men jag får inte. Det är ju om ett program som hörde av sig till mig.. Ska väl gå på en andra intervju för dom tyckte jag var så härlig! Så skoj! Är jättehungrig känner ja nu. Hinner knappt nånting. Min kära mor var i Solna idag och köpte ett säsongsmärke till mitt parkeringstillstånd så jag får parkera hela sommaren utan att betala. skööönt! Fast det kostar ju också några slantar. Föresten, har alla fått skattestålarna ännu? Om ni får tillbaka vill säga? Så bra att vara lite rikare säger jag. Men ska spara mina stålar till en resa nån gång i sommar om jag får till någon som kan åka med. Känner knappt nån heller :P haha.. Nej imorn blir det hundvakt på Rådmansö, upp tidigt! Ska förbi Rolf också och kika lite på bilen och höra hur det är med lille Rolf. Det var ett tag sen. Heyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0