Blir så less

Vet ej om det är PMS idag eller om det bara är en skitdag.. Även fast det var fint väder och jag var ledig det mesta av dagen har allt gått skit...Usch nu känns det bara värdelöst allt. Fick gå och sätta in Helans pengar på mitt konto för att kunna betala kryssningen, Issa har ej betalat ännu så nu finns ej hytter kvar. Enkom för att jag glömt att skriva mitt konto nummer till henne. Men de skrev jag runt 16 tiden idag så trodde hon betalat iallfall till nån timme senare. Men nej, så jag tittade vid 17-tiden då det fortfarande fanns E-hytter kvar. Nu tittade jag och Issa har ej betalat :/ Så kikade precis in på SIljas hemsida och upptäcker att hytten vi skulle ha är slut så nu kostar det 120 kr mer för B hytt just pga allt krångel med betalningar och skit. Detta var sista gången som jag anordnade allt.... :/ Fan blir så less på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0