Gizmo

Sov så konstigt tid inatt. Gick och lag mig för att jag hade så ont i huvudet, bakom ögonen men bara på vänster sida hade jag ont :O Skumt. Sen hade jag ilande värk i vänstra benet också! Jäklar va de kändes. Hade det för ett tag sen också, förra fredagen had ejag liknande symtom. Gick och lag mig vid halv tio tiden sen sov jag till halv 3 på natten och somnade om sedan runt 4 halv fem. Vaknade vid halv ett idag på förmiddagen och kände mig fortfarande trött..

 Nu är jag hundvakt åt Gizmo för Helan jobbar så jag tänkte att jag kunde ta han idag! =) Väldigt trevligt. Först var jag och Helan på Flygfyren och tog en fika! Vi var och knatade ut på en åker jag och jerry samt jimmy och hundarna, mot Björnö och det var ju alldeles lerigt, så Gizmo vart såklart skitig.. Och jag blev tokig :P Nu ska jag ut en sväng med honom! Städningen får vänta tills imorn eller så tar det ikväll om inte annat. Har vart så trött hela denna vecka samt förra veckan så känner att jag knapp torkar någonting :/ Men ska ta blodprover nu i början på April och se hur det har blivit med alla järnvärden och blodvärden :D Tog ett foto på Gizmo och lyckades då med en sömngångare på tv:n bakom, haha ser nästan ut som ett spöke bakom.


Kommentarer
Postat av: danielle

naaaw sötgizmo :D

2009-03-22 @ 18:19:19
URL: http://bustildaa.blogg.se/
Postat av: danielle

naaaw sötgizmo :D

2009-03-22 @ 18:19:35
URL: http://bustildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0