Nästan Parkeringsböter

Oj vad med saker jag hunnit idag! Systemet, höll på att få parkeringsböter!!! haha men jag klarade mig, det hade jag inte haft råd med. Min bil gick inte igenom besiktningen heller! Fan :/ Nåt med parkeringsbromsen.. Ja så lika bra att skrota skiten..Var på jobbet i ca 2,5 timme, skulle handla, leverera och köpa frysklampar. Sen fixa ögonbrynen, handla groggvirke och växla pengar. Var på arbetsintervju på Mc Donalds. Gick rätt bra enligt mig själv!  Men de skulle höra av sig inom en vecka ifall jag fått någon tjänst. Helen är helt inställd på att jag får han, men jag vet inte alls jag. Angående ikväll så kan jag äntligen börja lagra upp mig i tid eftersom jag inte jobbar hela dan! Var och kikade in i Helans kåk också vid Grind, har blivit jäkla fräsch nu alltså! ;D Vi kunde inte ta någon fika eftersom farmor hennes hade en skitig jacka och ville ej visa sig bland folk då :P haha för kul. Jaja, vi får se nu om Isabelle hänger med ikväll, det var något fel på hunden hennes, men det är kanske för den vanliga maten hunden får tro? Ska nästan ringa och säga det att det kanske därför den mår så dåligt :/ Tiden kilar iväg och jag ska nog åka till städet redan kl 17 här..För jag ska jobba extra med städning ett par timmar till i helgen på Kullängen..Lika bra att köra på!
Fick hem två plagg från tradera idag, riktigt nöjd med de ena köpet faktiskt! Den svarta ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0