Sagan om Ringen

Oj oj nu hinner jag tom skriva ett inlägg innan jobbet, inte ofta det händer! Har ni tänkt på vad skönt det är dessa mornar som man bara vaknar till och känner mmm, nu kan ja somna om igen!? Denna morgon var tvärtom, är så trött! Får så här tårar i ögonen så det ser ut som ja gråter när jag gäspat..Jag och Jerry var väl uppe sent igår som alltid och åt brownies och drack mjölk samtidigt som vi tittade på Sagan om de två tornen.. Seg film med tanke på att den är ca 3 timmar lång :D Men bra så man kan ju inte slita sig, jag lyckades somna vid halv tre ungefär och vid tre tiden vaknade jag till och Jerry tittade fortfarande p åfilmen ;P Så nu har jag missat massor alltså. Ikväll blir det lugnt efter jobbet då jag känner att jag är ledig imorgon! Skönt. Nu ska jag fixa iordning mig det sista sen dra till jobbet.



Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0