Snö igen !

Har precis vart hos Helan på ett par koppar te och sett på Beck film på kanal 4! Riktigt spänannde film fast jag ändå är en fantast av Beck filmerna ;D haha! Passade på att ta med mig kameran de va så längesen jag fotade ordentligt, har bara kommit med gamla bilder på sistonde vilket inte är så uppdaterande. Det var jättesnöigt både på vägen dit och hem så jag körde jätteförsiktigt. Typ 70 på 90 vägen.. Folk körde om mig som galningar tyckte jag iallafall ;P Man kan ju tycka att våren ska komma snart..hm, det har ju ändå vart soligt de senaste dagarna och rätt skapligt väder.. och så kommer det här :S Man får ju chock.. Morsan min fyller år om någon vecka!! Vet inte vad jag ska köpa till henne, någon som har något bra tips?! :O Nu ska jag överaska killen med chokladkaka! Så ner till bageriet tjaaooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0