STHLM

Gjorde aldrig den där chokladkakan inatt :/ Det vart ändrade planer, jag störtade iväg till morsan mitt i natten. Lika bra att köra på liksom. Träffade Isabelle en sväng idag och vi åkte till Täby. Hittade ett kap på Gina! Riktigt snygg klänning för 150 spänn. Både jag och Issa tog en varsin på rean ;) Inte många som var ute och shoppade nu inte. Vi åkte in till stan sen och käkade på Kungshallen :) Dom här snygga brallorna hade jag inte råd med :/ *Snyft* För snygga! Hittade på Bik Bok och kostade närmare 700 spänn..



Sen kom ju Rent Hus damerna till oss idag här då jag fick skriva på kontraktet! Börjar närma sig inspelningen nu alltså ;D Ska bli så kul! Det värsta var att när jag kom till morsan inatt så fick jag mötas av en syn av en enda liten gång i mitt rum, Då har morsan röjt undan grejer och ställt det i mitt rum!! Blev vansinning ;) haha..Men lika bra att låta det va till teamet kommer och slänger allt ut genom fönstret..


      Har konstaterat att jag har fått jättelångt hår! Väldigt tunt men ett par strån har minsann vuxit..


Min söta Tuffs

Kommentarer
Postat av: Zatu

Vadå inte svarat, jag har ju svarat så fort du skrivit eller mailat!! Vad vill du att jag ska säga, jag kan inte ansvara för postens slarv jag har skickat hur mycket grejer som helst och alla har fått sina grejer varendaste gång, tycker bara det börjar bli lite tjatigt vad vill du jag ska säga liksom seriöst!

2009-03-24 @ 14:30:59
URL: http://zatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0