STOCKHOLM

Sthlm idag! :D Åkte in tidigt som attan imorse och gick upp redan kl 06.00! Somnade inte förrän efter kl 03 tiden men kände mig ändå rätt pigg när ja gick upp. Skulle åkt till Gröna Lund men eftersom trafiken vart knas idag "såklart", t-banan var avstängd så sket ja i att åka till Grönan. De hade ringt mig sen och jag hörde inte :/ Onödigt att gå upp så tidigt! Men då fick jag iallfall saker gjorda! Jag och morsan köpte en varsin semla och käkade upp, sen ringde Rent Hus plötsligen när jag var hemma hos henne! Vi som väntat typ två veckor på att dom skulel höra av sig. lite kusligt att dom gjorde det precis när jag var där! haha.. Mirakel som morsan skulle sagt.. Att detta är ett positivt tecken till något =)

Vad mycket grejer man ser på en dag egentligen!! Har redan sett ett fyllo på tunnelbanan som satt och jiddrade högt och sjöng så jag knappt hörde vad folk sa i telefon när jag pratade med dom! Fick lust att säga åt gubben att hålla käften faktiskt. Va med Issa och käkade lunch och hittade ett par assnygga bikinis/bodys! I guld/silver färg! Så coola alltså.. Jag köpte lite sminkgrejer och en näspiercing! Make up Stores foundation (matt) är såå bra! Har väntat hur länge som helst med att köpa den och nu kände jag att det var dags. Det var knappt att jag hade foundation imorse så det räckte  ;D haha! Åkte till både City och Täby, letade efter en klänning som inte fanns i (xs), otroligt men sant att jag skulle kunnat haft en sådan strlk, det var mycket strech i klänningen. Men såklart, den fanns ingenstans! Bara storlek Small.. :/ 

Lockade håret idag också när jag inte hade nåt att göra mer än att vänta på Issa och tyckte det var supersnyggt! Alla borde ha en locktång :P Åkte kl 07.00 på morgonen till morsan för att sitta och locka håret, hur knas låter inte det?! :O










 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0