Svarta förpackningar?

Har ni sett dom nya mjölkförpackningarna från Arla? Fick en chock när de va svarta imorse när ja öppnade kylen haha ;) Eftersom vi alla måste hjälpa till på lördag med att släcka alla lampor en timme kl 20.30 så har dom gjort förpackningarna svarta ;D klockrent ju! För att kunan skilja på om det är mellanmjölk eller lättmjölk får man börja kolla på texten istället för på den gröna och blåa färgen som jämt var på förut.


Har fått kontakt med en tjej som jag gick i samma klass med när vi gick på Rådmansö skola för ca 13 år sedan, 1:an och 2:an tror jag ;D Känns verkligen spännande att få veta hur hon har blivit som person och allt. Tydligen är hon modell i Miami nu! Rätt coolt, att en liten tjej som jag samlat på sniglar med har kommit så långt! Otroligt häftigt från min sida! Sen flyttade hon och glömde sin jacka som jag tog hand om haha! Sen brevväxlade vi några gånger men inget mer :/ Undrade alltd vad som hände med henne :O Sen letade jag efter henen på facebook och hittade henne. Där man hittar alla andra =)

Nu ska jag strax iväg på städningen här. Hade tänkt att dra till morsan också för att hämta mina saker men eftersom jag vaknade så sent idag så blir det nog av imorn istället. Morsan håller på att röja för fullt där hemma och slänga grejer så det lär väl inte bli nåt tv program :P haha! Nej då skoja bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0