Täby

Täby Centrum idag med Helan, Danielle och Nettan! Trevligt faktiskt förutom att vi tappade väl bort varann så jag och helan gick för oss själva vi ;) Hittade en jättesnygg jeans jacka, kort modell i lite fläckig färg, både mörk och ljus blandat. Sen ett par byxor jag letat efter på Gina Tricot, svarta med slitningar i fram! Läckra som fan..Ska åka till Rolf ikväll och lämna bilen också, samt hämta min egen pärla som jag längtat så mycket efter! Båtresan på fredag, har resfeber! Längtar verkligen tills vi är på gång att lagra upp oss på fredag. Jag har fått jobb på McDonald´s också! Vet inte hur jag ska göra med alla jobb nu, städet och sushi. Sen har jag ju sökt på Havspiren nu också. Så det är ju lika bra att köra på egentligen med allt! Dom här jeansen hittade jag ju på BikBok men en tjej som säljer dom nu från hennes blogg ska jag köpa av henne istället för att betala hela fulla priset på affärn ;) smart som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0