Uppsala

Oj vilken vecka alltså! Helt slut i fredags så jag kände mig svimfärdig, yr och alldeles blek. Var så svag i kroppen och hade huvudvärk precis timmarna innan jag slutade jobbet så Jerry fick massera mig i nacken så gick det bort! Härligt.. Mobergs i fredags då som sagt och de va rätt tomt på folk, vilket jag kände på mig redan från början. Men vad ska man annars göra när man jobbat hela veckan och ser fram emot fest till helgen!? ;) Va så trött så vaknade mitt på dan i lördags och skulle direkt till Uppsala för att Emma min kusin fyllde år, egentligen inte förrän den 17:e, men min mormor & morfar va hemma från Spanien en vecka så lika bra att fira henne då =) Det var trevligt förutom att jag mådde dåligt på kvällen :/ Blev bättre sen. Vi kollade på Emmas innebandy match i Allianshallen då hon såklart vann!! =) Kom hem vid 1- tiden inatt och gick och lag mig direkt, vaknade nyss, känner mig utvilad för en gångs skull denna vecka, fast ändå förbannat trött! Haha..Hela 12 timmars sömn!  men måste kila iväg till städningen eftersom jag inte hunnit göra de i helgen. Ska kanske träffa Elin en sväng här och ta en fika idag =) Goodbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0