Nettans bil snodd!

Sådär, vilket meckt det var med städet idag! Vart precis klar och det tog ca 2,5 timme. Jätteskönt att ha´t gjort liksom. =) Nu har jag precis varit på Flygfyren och köpt en Pizza till Jerry och en fiskgratäng till mig själv ;D Så har den i ugnen nu, inte ätit på hela dagen så energin i kroppen är ju på minus. Ingen fika vart det heller eftersom Helan fick stressa in till Norrtälje eftersom hon skulle hämta Nettan och sedan åka till jobbet när det var någon ynka timma kvar tills hon började. Nettans bil har blivit snodd! Den stod uppe vid OKQ8:s parkering vid Donken från igår tills den nån gång på natten som den försvann... Håll utkik efter en gammal ljusblå Saab, verkligen äldre modell, inte många sånna här i Norrtälje!! Ska nu fixa till lite i min garderob innan jag ska dra till morsan inatt! Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0