Vad folk ringer på morgonkvisten

Bläää, jättetrött idag! Har kommit på att jag glömt ta min järnmedicin typ i över en månad från och till, så måste va därför jag blir så seg över minsta lilla. Dessutom somnade jag nog inte förrän efter halv fem inatt då jag kikade in en bra film, men med dåligt slut ;P Haha..Har precis knatat upp här faktiskt och Helan ville att jag skulle komma förbi hennes lya så vi kunde ta en fika vilket jag får göra snart när jag tagit en dusch! Sen skulle jag hälsa på Elin på Havspiren då jag tänkt söka jobb där. Lika bra att köra på! Får se hur länge hon befinner sig där idag om jag hinner! Folk ringer konstant här på morgonkvisten så jag satte på ljudlöst! Jätteskönt då reda två människor lyckades väcka mig imorse alltså. Sen fick jag nog 7 meddelanden samt 3 missade samtal haha! Kan inte folk ringa på kvällen är jag är pigg ? :O Äh, tur att nån ringer får man ju va glad för ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0