Jobba hela veckan

Skrev ett inlägg igår men det försvann :( Så orkade och hade jag inte tid att skriva ett nytt så jag struntade i det. Jag och Danielle var i stan och irrade runt, men vad vi gjorde får jag inte avslöja :P Det är hemligt haha ;) Var hos Issa igår och käkade lite lunch, vi köpte färdigt på restaurangen. Sen när vi kom hem till Issa så höll dom på med nåt grävjobb utanför i området. Sen märkte vi att tv:n inte funkade och då märkte vi att strömmen var ju avstängd. Alla saker i kylskåpet förstörs ju när dom bara stänger av strömmen sådär. Typiskt att dom inte förvarnade innan då... iJobbade går sent, och är jättetrött nu. Ska jobba sent idag igen..Det går ju inga bussar sent efter 00.00 så måste åka bilen. Jag lyckades få parkeringsböter igår natt på 550 spänn men de va de fan värt  den dagen ;) Nu väntar jag på Danielle att hon ska komma hem till morsan en sväng. Ska in och duscha nu bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0