Stekhet sol

Tyresö igår, rätt trevligt där faktiskt! Jag hittade dit också ;) Börjar kunna stan vid det här laget jag som skämmer bort mig med att åka bil :D Men ser till att ja inte åker när man ska betala den där attans 20 spännen eller vad de är för att komma in till stan, löligt ju! Har inte skrivit på ett tag för ja inte vetat vad sjutton ja ska skriva :P Jobbat idag iallafall sen åkte jag hem till Jerrys pappa Lars och hela company var där. Vi fick grillat, mumsigt, sen satt vi bara och stekte i solen ;) Så nice!Dom har verkligen jättefint hus alltså. Badrummet var stort! :P

Va på Café Opera också häromkvällen! Men lyckades vara där i typ högst 45 min bara innan min t bana gick hem :P Tur att jag hann med den sista tunnelbanan för taxi hade ja fan inte haft råd med ;)

Va ute med Ida för en vecka sen på Lambyska. Jättekul, dit tänker jag gå fler ggr :D Nån annan som vart där?? Sen va jag ju med en snutt på tv när Rent Hus gick i onsdags. Men bara i slutet då dom säger något om nästkommande program. Det visas den 20:e kl 20.00! Missa inte det! Så får ni se vilken härlig morsa jag har ;D


Kommentarer
Postat av: kim

hehe galen mor men bra fotograf :)

2009-05-17 @ 13:08:53
Postat av: erland

va sugen jag e på pizza, tycker inte ens om det, men ska vi inte käka det nån dag?

2009-05-17 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0