VELA

Hemma hos morsan nu, mitt så kallade hem nu för tillfället hehe :) Har jobbat hela dagen och är slutkörd. Kom nyss från Issa i Sunbyberg dit hon flyttat..Vi kollade in Beck filmer, sånt som ja älskar ;P Visste inte att jag skulle ligga på en fredag och skriva på bloggen, inte ofta det händer utan då brukar det vara röj. Men har ingen ork om jag ska upp imorn bitti. Vet varken vad som händer, eller vad som kommer att hända, vart jag ska jobba eller med vad, vad ska jag ta? Vilket velande alltså ;P Allting är som en stor gryta liksom, ett frågetecken. Imorn ska jag ut och festa iallafall, förmodligen Sthlm med Ida och Elin...

Ja tittar på The Eye nu och ska nog sova snart.. Den är ju faktiskt riktigt bra! På min resa från Örebro kunde jag inte strunta i att stanna för att ta ett foto på skylten "Vela". Kanske inte inte så många som förstår men Helan och jag har ju våra ordförråd! Klockren skylt alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0