2012

Vad sent det blev idag! Har jobbat på Kullängen och kom inte hem förrän nu. Fast eftersom jag började 19.30 var ju inte där mer än tre timmar. På vägen dit fastnade jag bakom en långtradare och två bilar varav lastbilen inte fattade att han skulle köra på borta vid statiol där dom bygger om vägen lite. Så han stod där i 10 min och verkade inte ha den blekaste aning om vart fan han skulle köra. Ja herregud, vi stod där allihopa bilar bakom som en stor klunga och blinkade/tutade till chaffuören att köra på, han verkade lite lost. Dessutom visste han inte om han skulle svänga till höger eller vänster borta vid statiolkorsningen. Han kanske hade tagit sig en stänkare och tyckte att vägen var nog bred för att alla skulle få plats ;) haha!

Tittade på filmen 2012 igår kväll! Den va grym! En film som man måste se på bio! En av de bästa jag sett på många herrans år liksom!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0