Apelsiner och te ;)

Jobbat hela dagen, började tidigare. Har ont i skallen och har precis städat lägenheten på en helgdag som vanligt ;) haha. Blir röj imorn istället då jag har tackat ja till att jobba extra imorn så alltså ingen utgång ikväll.. Så mobergs imorn kväll antar jag med Nettan! Nu ska jag faktiskt ta och käka lite apelsiner och dricka te! perfekt på en friday night.

Snart blir det kryssning med morsan och Helen! Ska bli skoj, morsan fick en fri biljett av min moster som jobbar på silja line..då är de ju lika bra att köra på!

Nån som tycker jag ska ändra min blogg till utseendet? Ja blir rätt trött på den här efter att ha haft samma i nästan ett år nu.. Så vad säger ni? Om ingen tycker nåt blir det något tråkigt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0