Att sitta ner och få betalt

Det har vart en heldag av ansiktsmålning! Har gjort monster, spindelmannen och hello kitty ett par gånger. Tror de blev ett par spöken också ;P Var riktigt kul att för en gångs skull sitta ner. Nu är jag alldeles torr, fnasig och grön/vit på mina händer av färgerna. Men ska ändå till Rolf här och byta däck så då kanske man blir skitig om tassarna ändå så jag väntar med en dusch! Imorn jobbar jag bara 3,5 timme sen är jag ledig en dag igen.

Någon jäkel hade snott nycklarna till torkrummen när kl var 16.45 igår, då jag har tid till 17. De måste ha sett att jag fortfarande tvättade eftersom nyckeln hade jag till tvätt stugan. Folk är ju knas. Så jag fick springa tillbaks till lägenheten och hänga upp allt där. Mest handdukar jag tvättat i klorin. Så här inne luktade det inte speciellt gott ;) Varför ska folk ta torkrumsnycklarna ifall det inte ens har tvättat ännu?

Jag ska skriva en lapp ang detta. Blev väldigt irreterad eftersom man får använda en utav torkrummen två timmar efter utsatt tid. Men som sagt, jag får helt enkelt sno nyckeln själv nästa gång någon annan tvättar som ska hänga upp det för tork sen.. Det är ju tydligen så det ska gå till :P Det här med gemensamma tvättstugor är inget direkt skojigt men har man inget annat så har man inte..


.Vd tycker ni om den här?
 


Kommentarer
Postat av: lingon

grym tomtedräkt!

2009-12-01 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0