LIKFÖRBANNAT ATT JA ALDRIG LÄR MIG

PARKERINGSBÖTER IGEN! Klant som jag är. Stod utanför Helens port i knappt 20 min då jag hade hämtat henne för att vi skulle kolla på lägenheten i Domherren. Det har ju vart klockrent då jag stått där hela nätterna förr och då har inget hänt! Jaja, man får stå sitt kast, då man är stormrik gör ju detta ingenting.. (eller så blir ja förbannad på mig själv.) Nu har jag pratat med en tjej från blocket som ska sälja sin telefon som jag ska möta upp idag. Ingen fest igår, mådde kasst. Gick och lag mig efter parkeringboten och sov till åtta. sen hade ja ont i benet, skallen och en ilandes nackvärk. Idag känns det bättre! Så får se om de blir något drag ikväll med gänget.
Nu ska ja in och duscha och göra mig iordning. Måste ringa ungarna också ifall nån ville haka på.


Kommentarer
Postat av: rubens bloggjävel

nu har jag min nya blogg här. du kan ta bort ruben och ersätta den med Vikingarna!

hej pårej, förbaskat det där med bötan!

2009-10-03 @ 16:24:09
URL: http://dodoos.blogg.se/
Postat av: annica!

synd med bötan! hörru bönan hur g¨åre med bloggen då? :D

2009-10-03 @ 16:25:15
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/
Postat av: en hemlig beundrare!

du är så himmla snygg tycker jag !

2009-10-03 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0