Nu saknas bara villan & ungen, volvon har jag redan ;)

Alltså, hur många människor ställer sig och diskar på en löningsfredag? Haha, ja har tom skrubbat rent spisen och badat fötterna ;) Frugan Svensson här va ;) Medan alla är ute och roar sig tar jag det lilla lugna och fixar hemma ;D Ska ha festligt imorn istället! Får la se om Nettan skulle med ut eller inte, har inte fått något svar. Som sagt kan jag knappt skriva många inlägg längre eftersom jag lämnat in datorn på lagning. Det tog en jäkla tid med alla dessa suportrar jag pratat med de senaste dagarna om hur jag skulle försöka fixa datan själv. Men ni vet fruntimmer och teknik?! ;) Passar inte så bra tsm. Men jaaja, nu är den inlagd på lagning iaf. Har fått låna Jerrys dator lite ibland för att skriva av mig :P Nu ska jag kolla lite film, sen sova, för jag ska jobba imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0