Vem har snott tvättnyckeln?

Det har börjat blåsa ordentligt nu. Har meckat hela dagen med jobb, städ, disk och försökt tvätta men en jäkel har snott tvättnyckeln till stugan fast dom inte ens tvättar :O Ja lustig kurrar vissa asså ;) Längtar tills kryssningen nu på fredag! Morsan hakar på om ja inte sa de. Kan ju inte bli kul utan henne på båten. Fullt av RÖJ!

Nu ska jag ta och kika på det här med BH kollektionen jag har fått in från PXC. Köpte en ställning att hänga dom på idag så ska se hur det ser ut med allt! Imorgon ska jag på någon mässa i Täby ang Bh:arna, missar tyvärr då Norrtälje marknaden, jag och Jerry som hade tänkt att gå på just den som är en gång om året. Men vad gör man inte :P Jaaha neehe om man ska sätta igång då! Såg på reklamen att mammas pojkar ska börja den 8:e Okt. Haha de som ja fick erbjudande att vara med i. Men de va tur att ja tackade nej då för de va inget för mig haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0