BENVÄRK!

BENVÄRK!! Aj! Vet inte har haft det till och från i ett par veckor. Jaha, gått för mycket tror jag knappast.. =) Nu vet jag inte hur längesen det var jag skrev. Har inte haft datorn här sen i lördags. Glömde den hos Helan och sen fick jag och Jerry knata till Grind igår natt för att hämta bilen. Helen glömde ringa mig då hon skulle hämtat mig med sin bil så jag kunde hämta min innan jobbet idag. Men som sagt hon åkte hem och sov, hade inte en tanke på att jag satt o väntade. Tiden gick och gick :P Sen ringde jag och hörde till svar en något trött helen: "Haallååå?!" Jaja, men bilen fick jag ju till slut men datorn låg kvar i hennes lya. Vi var ju då på Mobergs i lördags. Rätt bra med folk i jämförelse med fredagarna nuförtiden! Hamnade med på en lite dålig fjäskbild med Nettan och Helan. För en gångs skull hängde fanskapet till tant med. Alltså Helen.. Annars kommer hon sitta där varje helg hemma och sticka strumpor med sin hund som en gammal tant...sen har hon gnällande grannar bredvid sig, inte blir det bättre för det! :P Har jobbat både extra en timme på donken och jobbat på Kullängen för första gången idag denna hösten! Kändes bra förutom denna ihållande värk jag har. Är lite spänd inför rättegången jag ska på  Nu ska jag ta och käka lite mat jag fick med från Kullängen. Hejs svejs! =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0