Glass i stora lass

Köpt en invasion av filmer idag! Va ju bara tvungen. Hörde glassbilen runt åtta, sprang ut med Jerry och köpte lite, så runt halv nio när ja ätit massa glass kommer jag på.. Idol, näää ja har missat halva programmet nu! Ja får ta till och gå in på deras hemsida och kika på halva programmet då, första delen ;)

Har vart ledig hela dagen, det enda jag fått gjort även fast jag gick upp som en trötter imorse är att boka tid till tvättstugan imorn bitti kl 07.00..Orkar jag gå upp då?! Nja de vet ja fan..Ska nog fixa en ny blogg, dock inte här utan på www.devote.se , ingen som har ett bra namn i skallen? Har ont om idéer!! Helen och jag har planerat kryssning den nionde okt! Ska bli ös!

Jaaa hej på dig också Helan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0