Köttbullar & Film

Mina köttbullar liknar mer ufo:n faktiskt. De är köpta på Willys så inte så konstigt kanske. Sitter här i min ensamhet sen igår. Har vart trött och hade ont i benen igår så kände att det var lika bra att ta de lugnt hela helgen. Jerry har dragit till Norrköping och jag har jobbat igår och idag. Börjar halv fyra imorn om ja inte minns fel.

Idag var ja helt slut när jag kom hem så det va bara att gå och lägga sig. Nästintill svimfärdig. Va festsugen nyss men började plocka och dammsuga här hos Jerry. Ska nog in till Sthlm på måndag innan jobbet! Ska höra efter med tjejen som skulle sälja den där telefonen till mig. Ja, får se hur de blir med det där.

Helen ska på utställning imorn med Gizmo, om jag minns rätt?! Hoppas att det går bra! Han är ju så söt, men Astrid är sötare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0