Krångel

Vart på färd med Helen, Nathalie och Angelica till Stockholm idag för att åka till täby och fixa kontantkort till min nya telefon ja skulle köpa idag av en tjej från blocket.  Blev bara krångel med tjejen som sa att hon ej kunde den här dagen då jag åkt in enkom för detta. Helen köpte fiskar till hennes nya akvarium när vi väl var i Täby. Blir säkert supersnyggt! Morsan började härja när vi kom till na om växter, håvar, lysrör och allt Helan måste ha till sina nya små fiskar..Först ville morsan ge bort ett par fiskar, hon som har så många. Sen började hon vela, ja det lät för kul.. Hon fick ett par småttingar till slut iallafall.

Kollade på Idol senare och sen åkte vi hem igen. Eftersom jag inte riktigt får tag på den här människan med telefonen så vet jag inte hur det blir. Hon undrade om jag kunde komma till Sthlm imorn istället, men jag sa att jag inte kan hålla på så här att åka fram och tillbaka varje dag. Det kostar ju bensin. minst 150 spänn fram och tillbaks.. Jaja.. Det var ju inte schyst stil det där. Fick dock ett kontantkort GRATIS ;) haha... Några unga snubbar var inne i tre butiken, sen när jag kom in så begärde jag ett nytt kort.. Han fixade, såg lite nervös ut. Sen så var de klart och ja fick det i handen.. Ja fråga om det var gratis.Det skulle ju egentligen kosta 250 spänn vad de sa i telefon först... "Aaa för fan det bjuder vi på idag!" Haha.. samma som med biltvätten. Den snubben bjöd mig också på´t.. ja hyggliga karlar! God nattens



Kommentarer
Postat av: Pee

Rejält orättvist hur mycket snygga tjejer får hur mycket som helst helt graaaatis. Borde vara olagligt, så bra som det är för er, eller åtminstone skattepliktigt.. ;) är du m 0 d e 1 l förresten? :)

2009-09-19 @ 02:27:17
Postat av: nötakal

tjaba pee.....



betalar vi betalar 67% i skatt! så du kan knipa igen din trut!

2009-09-22 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0