Robban Bengan

TJINGELING! ;D
Då har jag jobbat klart för denna veckan då! Uppskattar den som uppfann almanackan! Lyssnar lite på spotify och kollar på youtube det jag missade från idol tidigare. Klockrent när Robin kom in och låtsades vara en tjej ;) Kommer ihåg hur snygg jag tyckte han va när han va med! Men först undrade jag vad är det där för en lirare som tror att han kommer med, utklädd till transa med ett par kassa glasögon?! Whaat?! Klippet la ja in nedanför här.. För övrigt kollar ja sista minuten resor fast att jag vet att jag inte kan åka någonstans denna månaden och icke nästa heller! Har inte tagit några nya bilder heller så jäkla trög som jag e..Men men får styra upp det tills imorn då det blir kalas hos Sofie och sen utgång med Nettan! Byebye ;D



Haha kolla in den här människan då! Han fattar inte att han inte gått vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0