Sälja underkläder!

Knasdag.. Va skittrött hela dagen. Helt slut med andra ord. Orkade knappt ställa upp ett par glas i skåpet utan att få slut på kraft i Jobbade i fyra timmar iallafall! Något bra gjort..!
Nu ska jag börja sälja underkläder också! Så ifall någon vill boka en visning så är det gratis och värdinnan som håller i visningen får 20 % rabatt på köpet av underkläder! Det finns enbart att säljas via ett så kallat hem party och inte via nätet eller butik. Svenskt fabrikat, inget barnarbete! Det finns ju alla möjliga olika storlekar och jag som hade svårt att hitta rätt från början tycker detta ska bli skoj att få hjälpa andra och tom mig själv. Har hittat ett par stycken själv som jag ska köpa! Ska se till att gå på någon föreläsning så jag lär mig lite mer om storlekar och grejer. Så svårt men spännande!

Det är faktiskt så att många kvinnor går runt med fel Bh storlek idag. Inte konstigt att de flesta har ont i nacken och huvudvärk för att det tynger ner. Saken är den att det ska vara så stramt och sitta åt runt kroppen! Det är banden som ska vara som ett stöd bara. Jag har lärt mig mycket vet jag innan ja ens har börjat. Jag köper aldrig Bh:ar på H&M längre. Har blivit så kräsen att jag köper hellre en schyst kvalité av rätt storlek som håller ett bra tag i jämförelse med exempelvis H&M:s kvalitet.

Var hos morsan igår jag och Helan, tog med lite tvätt. Sen spillde jag glass på byxorna precis när vi satt oss i bilen. Hade inga extra så när vi gick direkt ner till tvättstugan så tog jag av mig dom, det var en annan tant som tvättade där samtidigt. Jag frågade om det gick bra att jag tvättade fast det var hennes tid och det gick bra. Sen trodde jag hon gått. Helen sa iallfall det. MEN! Nej Helan sa bara så för att jag skulle sluta vela och ta av mig brallorna så vi inte ska stå där och vänta på att jag ska välja om byxorna ska av eller inte. Vill ju inte gå byxlös upp till morsan kåk längst upp liksom! Så kommer tanten in när jag står där utan brallor! hahaha för kul vi hade åt det där! Ja menar hon måste ju känt igen mig eftersom jag var med i Rent hus. Dessutom var ju Helan med så hon visste ju säkert vilka vi var. Knäppgökar! haha Sen på vägen till Arninge var det några polacker eller nåt som körde om och vinkade och hade sig. Vi spelade så klart med och fick en en schyst inspelning! KOLLA! haha..


Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0