Skrubbat me bara händerna!

Skrubbat i över en timme! På mitt städjobb jag har. Det ena blev jag ju av med eftersom jag böt för många ggr städdagar. Så nu skärpte jag mig på det andra så att jag inte skulle bli av med det också genom att städa ordentligt sist! Men så fick jag ett klagomål om dom där oljefläckarna på golvet som ej går att få bort. Så fick sitta efter jobbet och skrubba med knivar, diskborstar, naglar och ta i med svabben, gick inte bort. Tog vim, jif och allt vad det heter bara och öste ut med på golvet och det rann svett från mig så som jag skrubbade.. Jag känner mig som en piga rent utsagt. Nu är mina händer alldeles röda av allt och det bränns. Så har stått och skjölt kallvatten jättelänge men det bränns fortfarande. Ja så får man slita för ynka 200 spänn. Fast det är ju alltid nåt! Ibland kan man ju undra vad det gör med ett par ingrovna fläckar på golvet. Men ja, såklart är det väl för att det är jag som städar så är det lika bra att klaga på. De betalar ju för att ha snyggt!! Ska jobba extra imorn här dessutom. Tänkte kanske köra på ett 12 timmars pass och jobba nästa helg. Liksom varför inte när man väl är igång??!! Nu tror jag att jag har fått ur mig allt jag vill ha sagt om detta... Kollade lite på idol när jag slutade. Satt kvar på jobbet en stund innan jag åkte till städningen. Var tvungen att få lite energi i kroppen. Imorn blir det besök hos doktorn. Får se om vi kommer fram till nåt vettigt. Ska ta upp det här med min järnbrist och den jäkla fläcken i ögat som stör mig när jag tittar! Jaha, Nathalie fyllde år igår, hela 17 bast! Wooho! Grattis till henne. Och Sofie min syster fyller imorn! By the way så beställde jag en klänning på Nelly, rea för sjutton! En lika som jag har i modellen till höger (visningsbilden) men en annan färg och mönster upptill! Kanske lägger in en bild ;D Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0