SYNFEL?!

HUVUDVÄRK! Bombarderar med värk speciellt i vänstra sidan av ögat och bakom. Ja har garanterat synfel! Måste kolla upp detta. 300 spänn men jaa ska man må bra så får de ju kosta vad det kostar. Ja kommer att skriva ett inlägg snart om att jag hade rätt om detta alltså. Sa redan i våras att ja hade fel med ena ögat och att ja alltid har huvudvärk på den sidan. Men då tyckte doktorn att ja skulle vänta och se om de försvinner. Dessutom ser ja ibland saker som inte finns heller. som att det skymtar förbi mig och när jag tittar är det ingenting där...

Kom tillbaks från städet för en timma sen, åt innan på jobbet vid åtta men vart hungrig efter allt städ så jag och Jerry käkar pizza nu ;) Nej nu blir det film: " How to loose a guy in 10 days!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0