Sovit länge!

Har jobbat hela dagen! Känns skönt att tjänat in typ tusen spänn ;) Nu är jag jättetrött fast jag gick och lag mig halv elva för första gången på typ ett år igår kväll! Ja, sen vaknade jag av ett ryck och tänkte, ska jag inte gå upp nu och då var klockan bara halv åtta imorse :D Utvilad då! Vill öka på ett par dagar och jobba längre så det blir några cash! Har riktigt ont i halsen, känns som om att jag ska bli sjuk snart men att det ännu inte brutit ut. Imorgon måste jag upp tidigt dessutom så får väl lägga mig i skaplig tid denna kvällen med. Fan kommer inte på nåt mer att säga ;D Hittade en schyst bild på mig och Nathalie när vi var ute häromdan. Ser ju ut som en riktig skogsmulle! Hey på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0