Bakpulver och vinäger i badkarsröret

Har vart en omtumlande resa idag. Kollat på Idol repris och var på rättegång. Så det har vart både allvarligt och roligt. Kollade på stylesearch också och läste massa roliga historier om personer som jobbat på mc donald´s då det har hänt skojsiga grejjer! Fy sjutton vad jag skrattade. Måste lägga in de på bloggen så ni får se vad alla skrev. Såg ju reprisen av idol på tv4:s hemsida. Vad dom var knasigt bra där borta. Så kallar dom Gävle för landet ;) haha ja de kan ja inte kalla för landet men men :P

När jag väl var där på tv4 kikade ja på småklipp från Rent Hus när ja o morsan var med. Hitta ett så grymt roligt klipp enligt mig själv! De finns en riktig rolig grej hon sa i inspelningen men det klippet verkar ej finnas :/ Ja här är adressen:
http://tv4play.se/hem_och_fritid/rent_hus?videoId=1.1009570&selId=1.957246&currPage=0

Lag upp en underbar bild Jerry fotade på mig för ca 1,5 månad sen! Ni får säga vad ni vill. Tyckte bara att den var så magiskt fin med bakgrunden! Nej nu bir det idol! Good baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0