MORSAN

För en gångs skull när jag satte mig ute på rasten för att äta kommer ett stort grått moln! Bah vad nu? Ja solen tittade fram sen igen som tur va :D Satt och väntade in Sara men hon verkade aldrig få gå på sin rast haha :P Stackarn hungrade nästan ihjäl! Det har gått bra idag, jag och Jerry va nyss och handlade på coop. Det blir egna stekta hamburgare ikväll :D Det går så otroligt fort när man jobbar, dagarna bara kör förbi mig. Imorn är det kortpass, morsan kommer på besok. Förmodligen drar hon till tanten hon tyckte så synd om när hon va i Norrtälje häromveckan..Hon träffade en kärring som var blind. De visade sig att hon knappt visste vart hon va, så morsan grep in och hjälpte henne handla och sen att gå med henne hem. Hon hade inga varor alls, några kryddor och knäckebröd bara? :P stackars tant..Morsan sa att hon åt mkt socker, speciellt i kaffet..Men hon hade tydligen tagit slut på sockret nu för hon såg inget i skafferiet...så imorn går nog morsan och knackar på hos kärringen för att kolla om hon lever :P hahaha ja dör hon är för skön


Kommentarer
Postat av: Renéee

Haha hon e fööör skön din morsa :D helt underbar! Det borde finnas fler som henne. Hon e ju hur go som helst! Det är inte många som skulle bara rycka in och hjälpa till sådär. Hon e speciell din mamma :) På tal om speciell, saknar dig hjärtat <3 Puss på re

2010-05-02 @ 11:43:26
URL: http://litenochensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0