MINA SÅ KALLADE "kompisar"

Nu har ja äntligen börjat bli frisk! Häromdan var ja så hes så att min röst inte nådde fram. Fick viska mig fram om ja behövde säga nåt. Nu har jag stått och diskat i typ 1 timme för det va så mkt disk. Ska precis ta och rengöra badrummet och vederbörande golv så att det blir rent. Har mest hosta och int i halsen nu, förkylningen börjar släppa. Skulle egentligen gått upp imorse runt 8 och ringt doktorn så vi kunde styra upp mitt järnvärde nån jävla gång för jag är så slut i kroppen. Har ingen ork kvar. Får ringa imorn bitti istället.

Inatt var jag ute och gick i stormvädret. Hittade en bilnyckel på en fönsterbräda?! Bara sådär liksom...

Angående båtresan hörde sig folk aldrig av igår så jag personligen fick sitta och ringa runt till folk mitt i natten. Kunde inte sova eftersom de ju skulle ringa mig. Nathalie och Isabelle alltså. Så runt 12 ringde jag upp dom och den ena svarade inte och den andra hade sagt till Helen att hon ej skulle med? Ja fattar inte att folk verkar tro att jag och Helen sitter ihop och pratar om allt jämt? Så är det inte. Har man kommit överens om saker och ting ska man hålla det och inte skjuta över det på helen och hoppas att hon ska säga det till mig..Så jävla dålig stil . Är bara så förbannad just nu så hoppas att dom båda ber om ursäkt... Nu ska iaf Isabelle höra sig av idag snart när hon pratat med försäkringskassan eller va de va om hon får några pengar? Konstigt det där att man inte vet när eller om det kommer några stålar ifall man fått bidrag i stort sett flera års tid? skumt.. synd att folk aldrig har koll.. har inte tid att slösa min energi på folk som bara skiter i mig. ni får bara samma medicin tillbaka... hoppas ni läser detta mina " s k" kompisar... det tär för mkt på mig

Kommentarer
Postat av: Benny

Det är andra tider nu. Förr så sa man till sina vänner om man var besviken på dem, nu lägger man ut det på nätet.

2010-08-20 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0