AKUT NACKSPÄRR

Nu va de nån dag sen ja skrev. Märkte att de inte va nåt roligt att läsa de första som kom upp på min blogg så ska göra ett försök till ett litet inlägg innan ja sticker till jobbet. Har råkat ut för nackspärr!!!! Satan ja visste inte att de kändes så här. Ringde till jobbet efter ett tag då de ej gått över.. men ska försöka jobba ändå. Nu är de inte lika farligt men de känns om ja böjer huvudet. Nu har jag bara idag att jobba sen är ja ledig tre dagar då jag och ungarna ska hitta på äventyr. hoppas jag ? Bio ?

Satt inatt och kollad epå min agamla inlägg för nåt år sen. Vad rolig ja är har ja tänkt på! haha;) kunde inte sluta skratta åt mig själv och vilka ord och meningar jag använder när ja skriver :P Nej nu ska jag kila iväg och jobba till 23.00!

Bajs på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0