DEN SCHYSTA ROLF

Va nyss hos Roffe och meckade med biljäveln. Hans tjocka kisse kom direkt till mig när ja knatade in i hallen! :D haha! Så söt han e! Kom fram till att det är nåt slags läckage där man fyller på glykol?! Haa? Jag fyllde ju på han bara för nån månad sen och de va redan slut. Jaja, kanske är för att ja jämt drar på högsta värmen då mina fönsterrutor är frysta på insidan ;D Om de kan va de. De blev iaf varmt igen när jag åkte hem från Rimbo. Har ju suttit och kört till Sthlm fram och tillbaks med ungarna och frugan för nån vecka sen och de blev aldrig varmt.. så problemet är löst! Behöver byta mitt hjullager och oljefilter. Schyst av Rolf att hjälpa till! Har aldrig mött en snällare människa!! Ska ju besikta skiten om en vecka.. DÅ måste allt va schyst. Fick bort min stora kocka av is på bakluckan också..Nu ska jag ta och käka nåt, blev lite makaroner och rostbiff hemma hos Roffe, dock är ja mera hungrig..

Gonatt på han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0