DUNDERFÖRKYLD FORTF.

Så, nu är det klart! Jag har fått tillgång till lägenheten på måndag. Ska alltså flytta till Rimbo i en etta! Tycker det ska bli rätt skojigt om ja får säga det själv. Dessutom bor sofie ett par stenkast därifrån så vi har lovat varann filmkvällar :D Kanske blir lite tajt om pengar eftersom ja ej har några möbler och måste chacka de. Har allt annat, just  bara möbler. En säng och en soffa behöver jag ha! :)

Så ni som inte trodde att jag skulle flytta, joooho ni. Nu så!
Eftersom min bil inte fungerar då jag åkte med han till Roffe igår, fick ja ta bussen imorse. Kanske att ja gör de imorn med när ja ska till jobbet. Men vi får se..Kanske rent utsagt knallar.. Det var alldeles för kallt imorse för att gå.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0