FANSKAP & PAKET

Vad trött man blir ibland alltså! Jag har hållt på att mecka med mina paket ja ska skicka från tradera hela dan.. både före och efter jobbet. Nu är nästan alla paket klara förutom nån jäkel som ej har betalat.. Har för mig att ja fått ett mail häromdan där de stod att han betalat och ville ha grejerna senast imorn. Ja kollade just igenom mailen och upptäckte inget :O Ja måste ha inbilliat mig ? Ja ibland är man bra snurrig alltså. Dessutom skulle ja hämta ut ett paket idag. En hårprodukt. Fanskapet som har skickat har packat in de i en vanlig liten plastpåse utan skydd. Så klart har skiten gått sönder så de bara rann ut när ja öppnade påsen. Vad tänker folk med? :O Ja menar de måste vart en blond jävel??! ( jag e ju också blond, men ja skulle aldrig packa så! Så jag är ett undantag) :P

Hyrde Sommaren med Göran igår! Den va lite överskattad enligt mig. Visst va den kul men inte nån jag direkt kommer gå och köpa när den kommer i affärerna ;) haha..
Nu ska jag ta och se på en spännande film och laga tacos. Jerry verkar ha klistrat sig fast framför datorn så jag får väl göra mat till mig själv :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0