HAPPY MEAL

Va med Emma idag och hennes ungar! Vi åkte till donken en sväng och ungarna skulle ha en annan färg på ballongerna som fanns så gulan gick in och fixade ;) Sååklart! Inte nog med det kommer Johan ut från jobbet precis och drar till en kommentar: " Är de du som är min man eller?" hahaha ja höll på att skratta ihjäl mig! DÅ frågar Melvina: "Va de han du pratade om innan eller?" hahahahah

Melvin var helt inställd på att vi skulle åka hem till mig så han tog med ett xbox spel :P Eftersom han längtat efter att få komma hit och spela då deras xbox va tydligen sönder :/ Så när ja sa att de får bli en annan dag drar ungen till med att han aldrig får komma hem till mig :P haha för söt unge de där!! Det vart ett himla tjafs om leksaken ja fick från mitt happy meal som ja gav till Melvina som då Melvin vart jätteledsen stackarn då de bara fanns en.. De slutade med att Melvina fick ge den hon fick av mig så Melvin inte skulle va ledsen...får vi fixa en ny Melvina sen!
Nu har ja ont i skallen och ska jobba imorn efter 5 dagars ledighet. Har inte fått någon mat på ett antal timmar heller. Min karl skulle bjuda mig på käket men han ahr inte kommit sig för att börja ännu :(De enda ja käkat idag är lite gröt och ett happy meal!!! stackars mig va ?! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0